WORKSHOP GRATUIT: E-mail marketing - creăm relații cu clientul sau facem Spam?

...

Câte e-mailuri primiți zilnic pe care nu le deschideți, nu le verificați?

Sunt multe, nu-i așa?

Dintre aceste e-mailuri câte sunt pentru că voi ați dat adresa de e-mail și câte dintre ele sunt cele care nu aveți idee de unde au luat adresa dvs.?
Aceste cifre arată cum este utilizat e-mail marketingul și cum este sau nu implementat.

Alina Andriuță a vorbit în cadrul unui workshop gratuit despre ce înseamnă acest fenomen și cum să folosim e-mail marketingul pentru a avea rezultate.

A vorbit despre cum folosim e-mail marketingul pentru a construi  o relație cu clienții și a oferit mai multe detalii tehnice din care rezultă cum este construit acea legătură și „ciclul de atingere cu clientul”.

Deși nu a reușit bine să apară în Moldova, cu ceva timp în urmă, pe arena internațională se considera că email marketing-ul va muri. Ei bine, acesta nu va muri niciodată și iată de ce:

E- mailul rămâne o metodă de comunicare și oamenii verifică, cel puțin, căsuța poștală pentru a vedea ce mesaje au primit.

Ideea e-mail marketingului și a ciclului de atingere este să creăm relații.

În realitate, e-mailurile transmise ar trebuie să nu vorbească doar despre „cumpără acum”, dar să creeze o relație de durată, nu doar să vândă direct.

Construind o relație cu clienții, ai scopul de a-l apropia, nu de a-i vinde.

E-mailul trebuie utilizat pentru crearea unei relații de încredere cu clientul.

„Eu dau adresa mea de e-mail având încrederea că nu ai să îmi trimiți spam, că îmi vei oferi informații interesante pentru mine, că nu vei da adresa mea de e-mail altcuiva”.

O relație mai înseamnă și loialitate, fidelitate.

Cum se transpune loialitatea în afaceri? „Clientul cumpără repetat de la tine și te recomandă”.

Pentru a face clientul să cumpere de la tine repetat trebuie să păstrezi relația cu el. Oferă-i informația de care are nevoie.

Cum să folosești e-mail marketingul și cum să creezi relația cu clientul tău, afli inclusiv din exemplele oferite de Alina Andriuță în cadrul workshop-ului gratuit.