Vrei mai mulți clienți? Iată 4 metode simple, dar prea rar folosite de a-i obține!

...

Știai că există anumite trucuri psihologice care, aplicate corect de către proprietarii/administratorii de afaceri, aduc business-ului mai mulți clienți și cresc și valoarea cecului mediu? Curios?

Hai să vedem care sunt aceste metode:

  1. Accentuează beneficiile

Consumatorilor le este greu să înțeleagă cum este format prețul unui produs/serviciu. Ei văd un bun și un preț final, pe care îl evaluiază prin prisma propriilor convingeri și experiențe de viață. Pentru a schimba fundamentul pe care clientul își construiește propria percepție despre preț, arată-i beneficiile produsului. O poți face prin compararea acestuia cu cel al concurenților sau chiar cu produse similare ale afacerii tale. Important e ca persoana să primească un nou punct de pornire pentru evaluarea prețului, iar acest punct de pornire să includă beneficiile pe care le-ar putea primi.

  1. Creează comunități

Oamenii au nevoie de sentimentul de apartenență la un grup. Suntem toți ființe sociale și ne regăsim în cercuri de comunicare diverse, unde ne place să discutăm despre teme interesante. Fă din brandul tău o temă interesantă!

De ce? Pentru că:

  • Vei fi în mijlocul publicului tău țintă și vei afla ce îi place și ce nu prea îi place acestuia la produsele tale. Asta te va ajuta să optimizezi ceea ce produci.
  • Le vei oferi ocazia să discute despre beneficiile brandului tău, unde clienții existenți vor povesti despre experiența lor, iar cei încă indeciși – vor decide.

Cu alte cuvinte, această metodă este o ocazie de promovare gratuită. Spune-le potențialilor tăi cumpărători despre comunitatea clienților existenți, unde accesul este garantat doar unui anumit segment de pe piață. Iar cei care fac parte din comunitate sunt primii care află despre promoții, au oferte exclusive, primesc acces la anumite informații mai puțin publice, etc.

  1. Arată clienții existenți potențialilor tăi cumpărători

Am zis-o mai sus – oamenii sunt ființe sociale. Deciziile lor se bazează pe părerile celor din jur, reale sau ipotetice. „Ce o să zică lumea?” e întrebarea care ne curge prin vene, și când „lumea zice” că e bine, avem o stare de satisfacție și fericire, dată de acel sentiment de aprobare a societății.

Folosește asta pentru a atrage clienți noi. Arată persoanele care au cumpărat deja de la tine – cât de fericite sunt și ce recenzii frumoase scriu. Oamenii care aud prima dată despre business-ul tău sau care încă nu au luat decizia finală de a cumpăra, vor vedea că alții au cumpărat deja și le merge bine. Evident, asta le va ușura procesul de luare a deciziei.

  1. Oferă mai multă importanță clientului

Fiecare persoană are nevoie să se simtă apreciată, iubită, dorită. Arată clienților că îți pasă de ei, nu doar de banii lor. Deservirea de calitate a clienților este o raritate. Aplică această tehnică în toate aspectele comunicării tale cu cumpărătorii – un salut cald, bonusuri, service post-achiziție, ajutor în alegerea produsului, etc. Loc de politețe și căldură este peste tot, iar oamenii vor aprecia asta și îți vor mulțumi prin recomandările lor ulterioare.

Psihologia este un domeniu care își are locul în orice aspect al vieții, inclusiv (sau mai ales) în business. Crește vânzările afacerii, fidelizează clienții și bucură-te de viață cu ajutorul acestor mici gesturi.

Vrei mai mult? Mai multă informație, mai multe „arme secrete”, mai mulți bani?

Vino la Vânzător cu Rezultate din 19-20 mai și învață cum să devii cel mai bun prieten al clienților tăi – prietenul căruia ei îi vor da banii lor în schimbul produselor/serviciilor primite cu multă satisfacție. Click pe acest link: http://vinzatorexpert.angrybusiness.md/ și înregistrează-te la training!