© 2016 Toate drepturile rezervate AngryBusiness.md
Perioadele de incertitudine economică schimbă modul în care suntem obișnuiți să facem lucrurile. Se întâmplă și în business... sau mai ales aici. Dacă până ieri nu făceai față vânzărilor sau cererilor din piață, astăzi, poți să simți cum dorința pentru serviciul sau produsul tău s-a evaporat. Mulți antreprenori simt că…
Mai multOrice afacere există pentru profit. Dar cine aduce profitul? CLIENȚII. Fiecare antreprenor trebuie nu numai să înțeleagă bine cine sunt potențialii săi clienți, care sunt problemele și preocupările lor, visele și dorințele, dar și modul în care se petrece procesul de luare a deciziilor, etapele prin care trece clientul. Pe…
Mai multÎn condiții de concurență acerbă și o criză economică permanentă, eficiența este la mare întrebare. Eficiența resurselor, eficiența managerilor, eficiența muncii. Astăzi trebuie să muncești pentru fiecare ban. Una dintre măsurile pentru creșterea productivității angajaților este sistemul de identificare a performanței bazat pe KPI, care este implementat peste tot în…
Mai multMilionarii se disting nu numai prin sume mari în conturile bancare, ci și printr-un sistem unic de gândire și viziune asupra lumii. Milionarul Steve Seabold a colectat date despre obiceiurile și comportamentul oamenilor bogați timp de 26 de ani. El și-a expus concluziile în cartea sa „Cum gândesc cei bogați”.…
Mai multÎnființarea departamentului de vânzări este o sarcină deloc ușoară, care necesită timp și resurse. Este nevoie nu numai să găsești angajații potriviți, ci și să construiești procese pentru adaptarea, dezvoltarea și păstrarea lor, precum și pentru a controla rezultatele intermediare ale muncii lor. Iată 5 sfaturi care te vor ajuta…
Mai multAzi îți prezentăm cinci metode demonstrate de motivare a echipei, stimulare a moralului și de creare a unui mediu cu adevărat productiv – factori extrem de importanți pentru creșterea atât a companiei, cât și a veniturilor. 1. Asigură-te că sarcinile echipei sunt provocatoare și semnificative Nimeni nu vrea să lucreze…
Mai multRealizarea promoțiilor stimulează vânzările cu cel puțin 30%. O campanie publicitară bine gândită nu poate doar să recupereze costurile acesteia, ci și să garanteze o creștere organică a clienților fideli. Ce reguli sunt cel mai adesea uitate de proprietarii de afaceri atunci când lansează campanii de reduceri și cât de…
Mai multVânzările directe - o sferă promițătoare și extrem de profitabilă, dar destul de dură. Asta, pentru că e nevoie să ai o aderență de fier, un caracter puternic și o dorință enormă de a-ți îmbunătăți abilitățile în fiecare zi. Nu toți pot deveni vânzători buni, dar dacă tu pe bune…
Mai multMagazinele cu discount din SUA, cum ar fi Target, Macy's și J.C. Penney, în ultimii ani, au încercat diverse strategii pentru a atrage clienții și pentru a stimula vânzările. Principalul instrument al arsenalului competitiv este de a oferi cel mai bun preț, deoarece clienții sunt motivați să caute diferite reduceri…
Mai multÎn ciuda diferențelor dintre oameni, majoritatea acționează și gândesc la fel atunci când vine vorba de cumpărături. Vânzătorii de succes și experții în marketing au aflat secretele comportamentului uman și au identificat trigger-ele potrivite pentru a determina clienții să acționeze. Iată 5 dintre aceste secrete și cum să le folosești…
Mai mult© 2016 Toate drepturile rezervate AngryBusiness.md