Unde să cauți vânzători

...

Cei care sunt în căutarea persoanelor care să facă vânzări în cadru companiei ar trebui să le caute în rândul persoanelor care fac vânzări active, susține Alina Andriuță, cofondator Angry Business. Acest sfat a fost unul dintre sutele oferite în cadrul zilelor B2b de la Moldexpo.

„Sunt absolut fenomenali oamenii ăștia: ei au tupeul să-ți intre pe ușă, să îți explice produsul și să-ți vândă prin însăși prestația lor și încrederea pe care o au în produsul pe care îl promovează.”

O altă idee de ținut minte și care a fost redată de Alina Andriuță este că un mentorat util înseamnă ca cineva mai instruit, cu mai multă experiență, să dădăcească pe cel care nu a ajuns încă la acea performanță. Numai așa vom avea nu doar vânzători buni, dar și companii performante.

Despre modul cum trebuie să ne promovăm, la ce puncte cheie să atragem atenția, a vorbit cofondatorul Angry Business Olga Țăpordei. „Trebuie să începi să te promovezi cumva: corect sau incorect o să decidă piața. Atunci când rezultatele tale vor începe a veni, tu vei înțelege ce este corect și ce nu funcționează”, susține Olga Țăpordei.

Anume pentru acest motiv, dacă cineva îți spune că dacă te promovezi printr-un anumit mod asta va funcționa 100% - nu este adevărat: Doar ceea ce faci tu și îți aduce rezultate, ceea ce ai testat pe afacerea dată și aduce rezultate - asta este corect. Același instrument, în diferite nișe de business, poate să aducă un rezultat diferit.

La rândul său, cofondatorul Angry Business Alexandru Bordea a vorbit despre cum poți atrage primii clienți în companie și cum să îi menții.

Mai multe detalii despre prezența Angry Business la zilele B2B de la Moldexpo, aflați în video ce urmează.

 

Foto: blogs.ft.com