Triggere care transformă click-ul în client care cumpără, sau amplificatoare de conversie on-line.

...

Pentru nimeni nu mai e secret faptul că un landing page atractiv, captivant şi bine construit va asigura o rată înaltă de conversie şi dezvoltarea continuă a propriei afaceri prin atragerea unui număr cât mai mare de clienţi. De multe ori, însă, atunci când creionăm „faţa" companiei pe Internet, ne paşte riscul să supradozăm vizitatorii cu informaţie diversă şi haotică, uitând de scopul central al unui landing page: să vândă.

 

Cum transformăm o banală vizită a cuiva pe pagina noastră într-un produs ori serviciu vândut?

 

Una dintre soluții sunt triggerele sau amplificatoarele de conversie.

 

Triggerele sau amplificatoare sunt acele elemente, module de pe Landing Page (site) care sporesc eficiența conversiunii din click în client.

 

„Oare merită să cumpăr anume de aici?", se întreabă el. „DA!", îl asigurăm noi, pentru că suntem cei mai buni şi o demonstrăm imediat. Click-ul devine client!

 

Triggere: de Statut, Sociale, de Produs

Amplificatoarele de statut sunt cele care sporesc încrederea clientului în companie și îi demonstrează că existați, nu sunteți fantomatici și aveți activitate continuă.

 

1. Regaliile şi diplomele presupun totalitatea distincţiilor, premiilor şi diplomelor obţinute la competiţii naţionale şi internaţionale, certificate de calitate, participări la expoziţii şi târguri etc.
Cu cât mai multe sunt, cu atât mai bine, iar dacă lipsesc, începeţi să lucraţi la ele chiar de azi. Fiecare îşi merită investiţia, pe bună măsură.

2. Orice persoană vrea să ştie cine stă în spatele sandwich-urilor delicioase, livrate ieri la timp, sau a asigurării care a funcţionat ori de câte ori era nevoie. Prezentaţi-vă echipa, lăudaţi-vă cu oamenii care generează performanţă, puneţi poze, daţi lumii de ştire cu cine vă mândriţi. Nu ezitaţi să scoateţi în prima linie expertul, specialistul principal şi publicaţi-i propriile regalii. Prezentaţi imagini cu persoane în acţiune, sediul companiei, oficii, echipamente, procesul de lucru. Oricine vrea să ştie cine stă în culisele fenomenelor ce-l înconjoară.

 

3. Un alt indicator al încrederii sunt rezultatele măsurabile pe care le-aţi obţinut. Bombardaţi clienţii cu cifrele care vă definesc: „am consultat X firme", „am instalat Y ferestre", „am făcut Z copii mai fericiţi". Împachetaţi informaţiile în infografice atractive, care vor spori curiozitatea şi siguranţa în ceea ce oferiţi.

 

Amplificatoarele sociale

 

Cea de-a doua categorie de amplificatoare sunt cele sociale, ori, altfel spus, cele care vă leagă direct de oameni, de consumatori, de societate. Oricare dintre noi, luând o decizie între a cumpăra un produs ori altul, sau a nu-l cumpăra deloc, vrea să ştie părerile celor din jur, a oamenilor care au testat deja achiziţia pe propria piele.

 

Experienţele pot fi aranjate în pagină ca și testimoniale sau case-uri.

 

Testimonialul sau feed-back-ul clientului despre noi
- se poziţionează în partea vizibilă a paginii;
- demontează un dubiu sau o obiecţie care îi poate viza pe majoritatea potenţialilor clienţi;
- transcriu vocea şi emoţia cumpărătorului;
- oferă de două ori mai multă conversie dacă este structurat corect.

 

Pentru un testimonial de succes, e suficient să urmaţi cinci paşi:


1. Inserarea textului, fotografiei, a unui video cu persoana care vorbeşte despre voi.

2.Personalizarea personajului nostru: nume, prenume, vârstă, ocupaţie (dacă este relevantă), număr de telefon, pagină de Facebook (de ce nu :D)

3. Audio-istorie. Sunăm clientul şi îi punem câteva întrebări: Cum vă numiţi? De cât timp lucraţi cu noi? Sunteţi mulţumit de calitate? Ne veţi recomanda şi altora?

Discuţiile înregistrate, cu emoţie şi culoare, le amplasăm pe site.

 

4. Video-istorie. Imaginile vii şi autentice au cel mai mare efect asupra unei persoane, deci, cu cât mai multe, cu atât mai bine.
Filmați clienții și ce spun ei despre voi.


5. Aranjarea testimonialului într-un mod armonios în pagină, primul elemend fiind titlul - idea cheie a mesajului său în 2-3 cuvinte.

 

Case-urile sunt diferite de testimoniale prin faptul că surprind evoluția relației companiei cu clientul în proces. Este important să descrieți ce a fost , ce ați făcut sau implementat și ce este după interacțiunea clientului cu voi.


Şi în acest caz, cele mai convingătoare sunt case-urile în format foto sau video.


Dacă aveți un landing page și destinația acestuia este să vîndă produsele sau serviciile companiei, munciți o singură dată la cumularea triggerilor de statut și a celor sociale, ca mai apoi să lucreze ele pentru voi.

 

Faceți ceva, dar nu orice, faceți un landing page cu triggere și vindeți cel mai mult și cel mai bine.
Noi asta vă dorim!!!

 

Cu respect,
Echipa Angry Business.