Marketing Kit fără durere de cap

...

Răspuns la întrebarea de ce avem nevoie de Marketing Kit?¶

 

1. Pentru ca veţi vinde la întâlniri mai bine, mai mult, mai profesionist.
2. MK trebuie sa continuă răspunsurile la cele mai des întâlnite întrebări, fie despre companie fie despre nişă sau produs/serviciu.
3. MK este un element indispensabil pentru a câștiga încrederea clienţilor.
4. Pentru ca demonstrează cît de profesionist sunteţi.
5. MK descrie avantajele și beneficiile produsului/serviciului, si oferă răspuns la obiecţii și probleme.
6. În MK integraţi cît mai multe case-uri (proiecte finisate) pentru a crea încrederea și relaţia cu clientul.

 

Structura Marketing Kit-ului

 

Coperta

- Stil și statut
- Claritate, trebuie sa se înţeleagă cu ce va ocupaţi, cine sunteţi și cum va numiți
- Nume și logo-tipuri ale clienţilor mari cu care ati
colaborat
- Informație de contact

 

Probleme (ale clienţilor voștri)

- Demonstrați ca le cunoașteți problemele și temerile.
- Oamenii gândesc în probleme și sarcini de "rezolvat".
- Cel care citește trebuie sa înțeleagă ca informația și răspunsurile oferite s


Soluții (pentru clienți :))

- Explicați soluțiile standarde, nu cele personalizate.
- Oamenii nu în zadar apelează la companii de consulting, ei chiar cauta soluții rapide la problemele cu care se confrunta. Analizați acest aspect din perspectiva business-ului pe care îl aveți.
- Propuneți soluțiile în format "twitter". Nu întindeți prea mult cu explicații și demonstrații pe care clientul nu va ajunge niciodată sa le citească.

 

Cum facem ? Cum ne reușește?

- Paragraf care va spori încrederea clienților în companie.
- Elaborați scheme clare și intuitive unde subliniați aspecte de procedura sau cele tehnice pe care le parcurgeți până ajungeți sa dați soluția descrisa mai sus.
Condiții de funcționare/de exploatare/de lucru
- Oamenii au multe întrebări. Răspundeți la ele concis și clar.
- Livrare
- Termeni de achitare
- Reduceri, grila sau matrice de condiții preferențiale
- Bonusuri/retro bonusuri
- Condiții de vitrina/afișare
- Tipuri de contracte,anexat modelul tip
- 5 avantaje în lucrul cu noi

 

Cu cine colaboram (clientul nostru ideal)

- Companii mari (sau mici...)

- Specialiști

- Bonitate/experiență


Cu cine nu colaborăm

- Condiții minime
- Detalii de livrare și achitare
- Companii care nu se orientează la client
- Explicați clar cu ce tip de clienți nu lucrați (obiectiv, dacă sunt )

 

Clienții cu care ne mândrim

- Logotip și Nume a clienților mari
- Transfer de imagine dinspre client înspre companie

Case-uri (proiecte finalizate cu succes)
- Descrieți case-urile detaliat, urmăriți structura:
-ce a fost până la, ce ați implementat, ce este după (rezultat concret)
- 1 pagina-un case
- Imagine sau fotografie
- Informație de contact
- Testimonial
- Problema care ați soluționat-o pentru client
- Cum ați soluționat-o
- Case-urile din portofoliu sunt dovada sociala ca existați, ca aveți un business în dezvoltare, în sfârșit, ca vindeți clienților și ca clienții cumpăra.

 

Testimoniale

- Testimonialele trebuie sa ilustreze o soluție.
- Testimonialele răspund la obiecțiile cele mai răspândite
- Nume, Date de contact, Funcția
- Regalii
- Afișăm în MK toate diplomele, certificatele, parteneriatele, scrisorile de mulțumire.

 

Presa despre noi

- Dacă a scris presa despre, afișați!

 

Ce urmează/Primul pas

- Ce urmează dacă clientul este interesat
- Comanda de test

 

Acțiuni promoționale

- Opțional

 

Date de contact

- Toate metodele de conexiune cu voi :)
- De baza (telefon, e-mail, site) afișați-le pe fiecare pagina.

 

Alina Andriuță, partener Angry Business