La ce oră sun clientul?

...

Zilnic primim telefoane de la manageri de vânzări. Unii mai inspirați, alții mai puțin. Unii merg până în pânzele albe să te convingă despre cât de bun este produsul, alții să te facă să înțelegi cât de multe beneficii vei obține odată cu acesta.

ghilimele-orange Calitatea vânzătorilor o poți înțelege doar din suma de bani intrată în casă.

Însă toți managerii de vânzări au avut cel puțin odată situația în care v-ați înțeles cu clientul să reveniți cu un sunet.

Faceți apelul la ora la care ați stabilit, dar persoana necesară vouă nu este în birou. Apoi mai reveniți odată, iar secretara vă anunță că acesta a ieșit acum câteva clipe și vă roagă să reveniți mai târziu. Și mai departe vi se crează senzația că ceva nu este ok aici și că cel mai probabil de voi nu vor să audă și încearcă să vă evite.

Oare întradevăr cineva încearcă să fugă de voi?

Scoatem aceste prostii din cap pentru totdeauna. Anume asta îi face pe mulți vânzători să cedeze înante de a obține succesul.

Dragi vânzători, este foarte importat produsul sau serviciul pe care îl propuneți. Dar pentru fiecare din potențialii voștri clienți oferta cu care veniți și ceea ce mai au ei pe agendă se aliniază după o oarecare prioritate. Deci, nu e bun sau rău ceea ce oferiți. Doar e necesar să “stați în rând”.

Când e cel mai bun moment pentru a face un sunet?

Dimineața până la 11 este interzis, pentru că directorii sunt în ședințe cu echipele.

De la 11:00 la 12:00? Nu, pentru că este momentul când are loc crearea agendei personale de lucru la fiecare din ei.

De la 12:00 la 13:00? Dar e masa. Nu vă doriți să deranjați pe cineva cât ia masa.

După masă? Cine crezi că are chef de tine?

Dar dacă de la 15:00 la 16:00? Oamenii sunt cu gandul la sfârșitul zilei de muncă.

La 17:00 sau după? Nu mai ai cu cine vorbi. Sunt plecați toți.

Întrebare: când este cel mai potrivit moment pentru a suna clientul?

Răspuns: ACUM! În orice moment.

Prin sunetele noastre noi nu deranjăm pe nimeni. Doar ne facem lucrul. Anume de aceea fiți insistenți - nu nesimțiți, nu tupeiști ci insistenți.

Aruncați din minte toate prostiile, faceți ceea ce faceți cel mai bine și primiți plăcere din proces.

 

Iar dacă vă doriți vânzări cu adevărat de alt nivel, AICI puteți vedea agenda celui mai practic curs pentru VÂNZĂTORII ce vor să devină EXPERȚI!