Ce scrii tu și ce vede publicul tău pe Facebook

...

Vă mai amintiți de lecțiile de Limba și literatura română, atunci când descifrați simbolurile, metaforele și epitetele scrise de autor într-o anumită operă de artă?

Indiferent dacă vă plăcea sau nu această activitate, utilizatorii Facebook nu au timp să o facă.

De ce vă spunem acest fapt, este pentru că trebuie să acordăm o mare atenție la ceea ce scriem noi și ceea ce înțelege consumatorul sau potențialul tău client atunci când citește mesajul distribuit. Aceste mesaje trebuie să coincidă și să fie înțelese din prima. Nu complica drumul mesajului în procesul de comunicare pe online. Acesta poate fi întrerupt extrem de simplu: prin click sau scroll.

 

Pornim de la denumirea paginii. Acesta este primul element care apare în fața ochilor atunci când vedem în feed un mesaj, indiferent de formatul pe care îl are.

Acesta a fost și unul dintre subiectele mult-discutate la Workshopul „Cum să creezi content valoros pentru rețelele social”, susținut de Olga Țăpordei, cofondator Angry Business. 

 

Ce trebuie să fie scris la „denumirea paginii”

- Brandul companiei, dacă ești un brand precum Adidas, Apple sau Microsoft, adică recunoscut de toată lumea.

- Descrierea tipului de activitate: Frizeria X, Gem Y, Alungirea Unghiilor Z.

De ce ?

1. Dacă numele companiei tale nu este un brand cu renume, atunci noii clienți sau potențialii clienți ar putea să treacă pe alături pentru că nu își vor da seama cu ce, de fapt, se ocupă compania ta. Ar putea să creadă că doar te lauzi cu o nouă coafură, de exemplu.

2. Facebok lucrează astăzi precum un motor de căutare, precum Google, de altfel zis.

Atunci când dai la căutare „Frizerie”, el va afișa mai întâi numele paginilor care conțin această parte componentă în denumirea lor.

 

SFAT: În descrierea pozelor sau a link-urilor pe care le postați, să includeți și cuvinte cheie care reprezintă domeniul de activitate al companiei. Astfel, veți fi mai ușor de găsit pe rețeaua Facebook, chiar și atunci când vor fi căutați concurenții.

 

Crearea unei pagini de Facebook care să aibă un efect pentru afacerea dumneavoastră pornește de la denumirea ei. Despre asta trebuie să ținem cont mereu.

În cazul în care nu veți include genul de activitate, munca depusă, efortul pentru obținerea vânzărilor va fi mult mai mare.

Dacă decideți să porniți cu o pagină care are ca și denumire doar numele afacerii, fiți pregătit de investiții și efort pentru a vă întipări în mintea consumatorului.

Fiți clari. Conciși și oferiți informații utile.

Alte informații despre cum să creați un conținut valoros pe rețeaua Facebook au fost expuse de Olga Țăpordei în cadrul Workshop-ului gratuit „Cum să creezi content valoros pentru rețelele sociale.

Abonează-te Paginii Facebook Angry Business pentru a fi la curent cu informațiile utile afacerii tale.