Ce e obligatoriu să conțină un sistem CRM?

...

Ai o listă de potențiali clienți? Unde păstrezi informația despre ei?

Dar clienții ce au cumpărat de la tine cel puțin odată,  în ce sistem ajung?

Mintea, cartea de telefoane, carnete de hârtie, liste de excel, programe sofisticate cu tot felul de posibilități…..

 

Fiecare dintre noi păstrăm undeva informația despre potențialii și clienții noștri existenți.

Însă există niște detalii de care e necesar să ții cont atunci când vorbim despre CRM.

Ce înseamnă un sistem CRM?

În principiu putem porni de la ideia , ca un sistem CRM este de fapt un loc în care centralizăm  toate datele despre clienții noștri, de la nume și prenumele lor, până la istoricul interacțiunei cu ei, vânzării cu ei, la ce etapă se află fiecare client sau cine este responsabil de acest client. Deasemenea un sistem CRM duce evidența sumelor plătite pentru orice produs cumpărat sau serviciu prestat fiecărui client. Adună feedback-urile unui client și toate reclamațiile, și persoana responsabilă de ele.

Cât de util este acest CRM?  De ce în companii nu este integrat încă un sistem de colectarea acestor informații valoroase? Ce trebuie să facem ca să avem cel mai adecvat CRM în companie?

Află din video webinar-ului  prezentat de către Alina Andriuță, trainer și cofondator Angry Business.

 

 

Puteți beneficia de BONUL promis in webinar accesand linkul: http://crmexpert.md/main.html    

Codul promoțional: CRMWEB