Știi care sunt alternativele bannerelor stradale? Iată 5 eficiente

...
 

Bannerele stradale devin tot mai puține pe străzile capitalei, acolo unde este concentrată o mare parte a publicului din Republica Moldova. Este bine sau nu pentru arhitectura Chișinăului, rămâne să decidă fiecare. Un lucru cert este că acum un instrument de publicitate offline devine mai puțin accesibil. 

În acest context, obligatoriu este să cunoaștem care sunt acele alternative ale bannerelor stradale și cum putem să le utilizăm eficient. 

Un workshop gratuit cu această tematică a fost organizat de Olga Țăpordei.

 

 

Au fost discutate următoarele cinci alternative ale bannerelor stradale:

Imprimare pe automobile

Aici nu vorbim doar despre mașinile personale, taxi, troleibuze și autobuze, dar și despre bilboard-urile mobile sau publicitatea mobilă.

Idei de reținut:

  • Imaginea trebuie să fie relevantă, să fie creată special pentru automobil. Evitați ca imaginea centrală să fie în apropierea roților, zona care cel mai des este murdară. 
  • Numărul de telefon trebuie să fie citeț, să fie ușor observat. Scrieți-l în modul în care este mai ușor de memorizat.
  • Denumirea site-ului. (Notă: Accentuați fie denumirea site-ului, fie numărulde telefon. Ele nu trebuie să concureze una cu alta). 
  • Utilizați contrastele. 
  • Fonturi simple și citibile.
  • Mesajul trebuie să fie clar și ușor de reținut. 
  • Utilizați întrebările. 
  • Locul. 
    - În cazul în care utilizați bilboard-uri mobile, atunci amplasați-l acolo unde este publicul tău țintă.
    - Dacă utilizezi mașina personală, amplaseaz-o în așa mod în care mesajul să fie citit cu ușurință de trecători.

Flyere

Flyerele mereu sunt actuale. 

Idei de reținut: 

  • Persoana care le împarte. Persoana care poartă în mână orice informație despre compania dvs.  este și persoana care vă reprezintă, de fapt. Ea este imaginea companiei. Nu aveți cum să permiteți unei persoane neîngrijite să împartă informații despre compania dvs.  
  • Locația. Țintește publicul țintă, publicul din apropierea oficiului dvs. pentru a putea îndemna persoana să facă acțiunea în acel moment. Încercați și intersecțiile mari. 
  • Ora. Mizați pe orele de vârf „ale intersecțiilor” pentru reducerea costurilor, inclusiv. 
  • Controlul. Se oferă câte zece flyere odată? Sunt coșurile din preajmă pline cu flyere?
    Măsurarea rezultatelor. Un instrument simplu este să diferențiați flyere-le printr-un pătrățel colorat, puțin vizibil. 

Evenimente

Deveniți parteneri ai evenimentelor.

Idei de reținut:

  • Publicul țintă. Analizați cine vine la acel eveniment. Nu faceți de dragul prezenței. Participați dacă publicul dvs. este prezent acolo. 
  • Numărul de participanți. Este nevoie de un public major pentru o rată de conversie bună.
  • Benner. Plasați-le pentru crearea imaginii. Este important. Așa publicul te reține. Așa ajungi pe pozele publicului tău.
  • Oferta atractivă, unică. 
  • Contacte. Le luați de la persoanele care organizează evenimentele. Cereți-le de la organizatori.
  • Tombolă. Oferiți cadouri care nu vă costă prea mult. atunci numele companiei care oferă cadouri este pronunțată foarte des. majoritatea selaudă cu darurile primite, cu lucrurile câștigate.

Viber și Sms-uri

Idei de reținut: 

  • Fără majuscule - nu strigați la public;
  • Fără prea multe semne de exclamare,
  • Ofertă greu de refuzat;
  • Numărul de telefon;
  • Dead-line.

BTL

Idei de reținut:

  • Expoziții de profil.
  • Direct mail. Faceți această acțiune cu o periodicitate. Păstrați comunicarea cu publicul.
  • Elemente cu caracter publicitar (POS) - broșuri. 
  • Stimularea vânzărilor prin intermediari sau consumatori. Găsește dealeri care să facă vânzări pentru tine.  
  • Evenimente speciale. 
  • Acțiuni promoționale. 
  • Cărțile de vizită.

Acesta este doar un mc rezumat. Pentru mai multe sfaturi de preț și numai bune de implementat, urmărește acest video.