3 principii de fier de la companiile de top

...

Companiile de top înțeleg că se confruntă cu un mediu incert și nu pot controla sau prevedea cu exactitate multe evenimente semnificative. Pe de altă parte, ele nu permit forțelor externe, necontrolate sau unui eveniment să determine rezultatul activității lor - își asumă pe deplin responsabilitatea pentru soarta lor. Aceste companii se disting de restul prin combinația paradoxală de control și, totodată, absența acestuia.

Toperii întruchipează responsabilitatea pe baza a trei principii comportamentale:

Disciplină fanatică

Disciplina implică consecvență, loialitate față de valori și obiective pe termen lung, respectarea cerințelor de muncă și respectarea metodologiei de lucru. Nu confunda disciplina cu reglementarea și supunerea în ierarhie. Disciplina este independența minții, care rezistă presiunii și nu este de acord să fie contrară valorilor sau planurilor pe termen lung.

În urmărirea obiectivului lor, toperii sunt nemiloși, neclintiți, persistenți până la fanatism.

Creativitate empirică

Atunci când își urmează traseul în circumstanțe incerte, toperii oarecum ignoră noțiunile tradiționale despre realitate și modul în care alții acționează. Ei se concentrează în întregime pe dovezi empirice. Termenul „creativitate empirică” poate părea greu de înțeles, dar sensul său este destul de simplu.

Creativitate empirică înseamnă creativitate bazată pe cunoștințe cantitative și lipsite de ambiguitate. Cu alte cuvinte, nu te bazezi pe opiniile autorităților, întrebărilor sau ideilor neverificate ale colegilor, ci pe observații și experimente directe. Folosești metode neobișnuite și mereu îți pui întrebări ieșite din standardele cotidiene.

Sarcina toperilor este de a susține empiric judecata lor independentă și de a-și direcționa instinctul creativ. O pregătire empirică completă le permite să facă pași îndrăzneți, limitând în același timp riscul. Pentru unii, această creativitate poate părea o aroganță stupidă, dar toperii nu numai că fac pași îndrăzneți, ci și moderează riscurile, bazându-se pe fapte. Pe de o parte, aceștia petrec mult timp colectând informații, dar pe de altă parte, nu pot fi numiți oameni indeciși - dacă colectează informații, atunci nu pentru a amâna o decizie, ci pentru a se hotărî asupra unei acțiuni decisive.

Companiile de top nu preferă deloc analiza în loc de acțiune; ei colectează date empirice pentru pregătirea unei acțiuni decisive.

Paranoia productivă

Toperii se disting prin super alerta pe care o arată nu oar în momentele dificile, ci și în perioadele bune. În situațiile cele mai calme, previzibile, favorabile, toperii nu uită că în orice moment circumstanțele se pot întoarce împotriva lor. Mai mult, ei sunt convinși că circumstanțele garantat se vor opune în cel mai neoportun moment și se pregătesc să facă față catastrofei complet echipați.

Toperii anticipează amenințările și iau o astfel de poziție pentru a respinge orice pericol.

Chiar și renumitul om de afaceri Bill Gates spune: „Trebuie să fii ghidat de frică, dar ascunde asta. Eu recunosc mereu posibilitatea eșecului.”

Pentru companiile de top paranoia este productivă și diferă de cea obișnuită, prin aceea că aceste companii sunt capabile să acționeze preventiv în mod eficient. Frica îi încurajează în pregătirea la scară largă a unor acțiuni calme, dar cu sânge rece.

Oamenii urmează companiile de top, deoarece ambițiile lor sunt atractive. Ei își investesc egoismul și fanatismul în ceva mai semnificativ și mai durabil decât ei înșiși. Ambiția lor este îndreptată către un obiectiv mare, această dorință pasională pentru ceva care este dincolo de sine.

Unul dintre aceste obiective este să asigure constant vânzări mari companiei proprii. Despre asta vorbim în detalii și dezvăluim tehnici tocmai bune de implementat în practică în trainingul Construcția Departamentului de Vânzări, din data de 28-29 martie. Vino și tu și descoperă cum se fac vânzările ca la carte!

Înregistrarea încă mai este deschisă aici: http://vinzari.angrybusiness.md/!