EA.md - >>> Olga Țăpordei: 7 lucruri pe care să nu le publici niciodată pe contul de Facebook

  • 02-11-2016
  • 1717
...

În calea spre a deveni cele mai bune versiuni ale lor, a se angaja sau a forma o rețea de contacte, oamenii uită că e decisiv felul în care se comportă pe rețelele sociale, scrie EA.md în cadrul unui material realizat despre etica postărilor pe profilul personal de Facebook. 

Deja de câțiva ani, profilurile de Facebook constituie cărți de vizită pe care le oferim fără să știm altor utilizatori.

Deoarece prima impresie este unică pentru brandingul personal, ar trebui să evităm categoric postări cu anumite tipuri de conținut. În privința acestui subiect, am consultat părerea unei femei care a investit mult în persoana și imaginea sa.

Experta în marketing și management, cofondatoarea Angry Business Olga Țăpordei a relatat pentru sursa citată ce este și nu indicat să distribuiți în această rețea.

„Tot mai des auzim că Facebook-ul este locul unde utilizatorii își pot expune toate părerile, afișa trăirile, comenta ideile. Dar nu mai este așa. Și niciodată nu a fost. Deoarece Facebook-ul este un loc public, care necesită o atitudine corespunzătoare. Privat înseamnă mesaje, discuții la telefon sau întâlniri.

Deci, nu are cum Facebook-ul, cu peste un miliard de utilizatori, să fie spațiul tău personal.

Iată câteva idei despre ce aș recomanda și ce nu aș recomanda să plasați pe pagina voastră de Facebook.

NU pentru:

1. Articole, poze sau știri negative. Chiar dacă adună trafic, nu au niciun efect pozitiv.
2. Poze intime. Cred că nu necesită comentarii.
3. Lucruri care sunt în contradicție cu profesia, statutul sau personalitatea ta, pentru că formează prima impresie.
4. Poze cu prietenii tăi, fără acordul lor. E despre etică.
5. Postări cu etichetarea prietenilor tăi la diferite evenimente, dacă ei nu au acceptat acest lucru. Evenimentele din viața anumitor persoane trebuie să fie anunțate de ele.
6. Preferințele politice și religioase. Câți oameni, atâtea adevăruri.
7. Prea multe detalii personale despre locul de trai sau alte date cu caracter personal. Ele pot fi fi folosite împotriva ta.

În funcție de scopul pe care îl ai, postează:

1. Lucruri utile prietenilor tăi;
2. Informații de interes public (evenimente, știri etc.);
3. Feedback-uri sau mesaje de recomandare pentru un produs sau un serviciu de care ești mulțumit (a nu confunda cu postările comerciale);
4. Materiale cu caracter pozitiv sau/și de motivare;
5. Articole din domeniul în care activezi;
6. Îndemnuri de participare la proiecte sociale;
7. Altele, după bunul tău simț și plac.

Ai grijă de imaginea ta, ca ea să aibă grijă de tine!”, spune Olga Țăpordei.