Vrei mai multă audiență organică pe Facebook? Citește ASTA

...

 

Marele gigant al audienței online, Facebook, a devine din ce în ce mai popular. Tot mai multe companii și branduri își promovează produsele și serviciile prin intermediul acestui instrument, ceea ce este absolut necesar.

Mulți sunt și cei care află secretele acestui instrument în permanentă mișcare la cursul Facebook și Instagram.

Provocarea majoră constă în a obține o audiență cât mai calitativă, în contextul în care cuantumul publicului este limitat. Desigur, s-ar putea să creezi publicități separate și să ajungi la un număr tot mai mare de leaduri pe care să le transformi în clienți.

Dar fără bani sau cu bani puțini poți?

Noi avem un instrument pe care îl folosim. Partea bună este că e disponibil pentru fiecare cine are o pagină. Partea proastă este că puțini l-au testat, cel puțin.

 

Este vorba despre alegerea organică a publicului căruia îi vom prezenta produsele.

Majoritatea s-a obișnuit să o facă atunci când setează publicitatea plătită. Mai puțini se folosesc de acest instrument în mod gratuit.

 

Așadar.

Ce trebuie să faceți:

1. Începe a scrie un mesaj.

 

 

2. Apasă pe butonul încercuit și purcede la setarea audienței.

 

 

 

3. Alege setarea datelor demografice

 

 

4. Stabilește vârsta și sexul persoanelor care vor vedea mesajul plasat.

 

 

 

5. Alege interesele pe care le au cei care vor vedea mesajul postat de tine.

 

 

 

IMPORTANT!

 

Inițial, când Facebook a oferit opțiune de targetare a mesajelor distribuite pe pagină, nu a inclus și selectarea intereselor publicului. Aceste modificări au intrat în lucru puțin mai târziu și a fost un pas de mare ajutor pentru cei care aleg Facebook pentru promovarea produselor și serviciilor.

 

Să explicăm DE CE:

 

Probabilitatea că există doi băieți de aceeași vârstă, care locuiesc în același oraș este foarte mare. Cu toate acestea, probabilitatea că lor să le placă același gen de îmbrăcăminte, încălțăminte sau mașini este foarte mică.

 

Mai exact, dacă ai un magazin de încălțăminte sport, iar Radu care are 22 de ani și locuiește în Chișinău nu a participat la evenimente sportive, nu a dat Like sau Share postărilor despre Fitness, se prea poate ca acesta să nu fie interesat în următoarele luni de achiziționarea unei perechi de încălțăminte profesionistă pentru alergat.

Totodată, alături de Radu, în scara de alături, locuiește Cristian care are, la fel, 22 de ani, și care a participat nu o singură dată la Chisinau International Marathon. Alegerea interesului "Chisinau International Marathon" sporește șansele ca mesajul tău să ajungă la consumatorii care au nevoie de încălțăminte pentru jogging.

 

IMPORTANT (II)

 

Așa cum publicul din Republica Moldova nu este într-atât de numeros, nu exagerați cu targetarea organică. S-ar putea că nu toți cei pe care îi căutați să își exspună interesele public.

 

P.S.

Fiți siguri de faptul că mesajul postat va avea un public mai larg, adică cel afiliat persoanelor de care aveți nevoie. Iubita lui Cristian va vedea că acesta a dat Like postării și s-ar putea gândi să îi facă acea pereche de încălțăminte cadou de ziua lui de naștere, care este în doar câteva săptămâni.

 

P.P.S.

Află când începe Cursul intensiv - Facebook și Instagram de la Angry Business și înregistrează-te AICI.