Motivația echipei: 5 principii de stimulare a moralului și productivității

Azi îți prezentăm cinci metode demonstrate de motivare a echipei, stimulare a moralului și de creare a unui mediu cu adevărat productiv – factori extrem de importanți pentru creșterea atât a companiei, cât și a veniturilor. 1. Asigură-te că sarcinile echipei sunt provocatoare și semnificative Nimeni nu vrea să lucreze…

Mai mult

Cum să crești vânzările cu până la 30% cu ajutorul promoțiilor potrivite

Realizarea promoțiilor stimulează vânzările cu cel puțin 30%. O campanie publicitară bine gândită nu poate doar să recupereze costurile acesteia, ci și să garanteze o creștere organică a clienților fideli. Ce reguli sunt cel mai adesea uitate de proprietarii de afaceri atunci când lansează campanii de reduceri și cât de…

Mai mult

Competențele unui vânzător – scurt, clar și aplicabil

Vânzările directe - o sferă promițătoare și extrem de profitabilă, dar destul de dură. Asta, pentru că e nevoie să ai o aderență de fier, un caracter puternic și o dorință enormă de a-ți îmbunătăți abilitățile în fiecare zi. Nu toți pot deveni vânzători buni, dar dacă tu pe bune…

Mai mult

Vânzările trebuie să satisfacă nu doar nevoile fizice, dar și pe cele sociale

Magazinele cu discount din SUA, cum ar fi Target, Macy's și J.C. Penney, în ultimii ani, au încercat diverse strategii pentru a atrage clienții și pentru a stimula vânzările. Principalul instrument al arsenalului competitiv este de a oferi cel mai bun preț, deoarece clienții sunt motivați să caute diferite reduceri…

Mai mult

Lenea, curiozitatea și alte calități umane care pot și trebuie să fie folosite de vânzători

În ciuda diferențelor dintre oameni, majoritatea acționează și gândesc la fel atunci când vine vorba de cumpărături. Vânzătorii de succes și experții în marketing au aflat secretele comportamentului uman și au identificat trigger-ele potrivite pentru a determina clienții să acționeze. Iată 5 dintre aceste secrete și cum să le folosești…

Mai mult

Savurează din vânzări cu aceste life-hack-uri!

În vânzări și nu numai, există o categorie de angajați care mereu se plâng pe ceva. Problema e mereu în produsul pe care e nevoie să îl vândă și, în nici un caz în propria persoană. Produsul nu este perfect, nimeni nu are nevoie de el, nu se vinde –…

Mai mult

Top 10 obiecții și cum le transformi în tranzacții de succes

Fiecare potențial client poate avea obiecții sau motive care îl fac să ezite să cumpere produsul. Pentru a înlătura aceste obiecții, e recomandabil să răspunzi cumpărătorului într-un mod care va anula acel motive ce îl împiedică să cumpere de la tine. Vezi care sunt cele mai comune obiecții care stau…

Mai mult

Principiul Pareto și 3 moduri în care acesta te poate ajuta în business

20% dintre produsele pe care le mănânci reprezintă 80% de grăsimi 20% dintre vecinii tăi creează 80% din gălăgia pe care o auzi 20% dintre angajații unei companii fac 80% din toate taskurile   Regula 80/20 poate fi găsită peste tot, iar primul care a descoperit-o a fost economistul Pareto,…

Mai mult

6 secrete pentru vânzări mai multe și mai mari

“Mulți cred că a vinde este același lucru cu a vorbi. Dar cei mai eficienți agenți de vânzări sunt cei care știu să asculte”. Roy Bartell Cumpărătorul contemporan, când vrea să achiziționeze un bun, se bazează pe emoții și pe argumente logice. Ca să afli de ce are el nevoie,…

Mai mult

Cum treci peste frica de a stabili un preț potrivit?

Majoritatea dintre noi ajungem la un moment în care trebuia să numim un preț pentru produsul sau serviciul pe care îl oferim. Cu siguranță, multora dintre noi le-a fost frică să nu fie perceput prețul ca exagerat, ceea ce ar fi speriat clienții. Urmează pașii de mai jos și depășește…

Mai mult