Greșelile cele mai mari ale unui vânzător. Le faci și tu?

A vinde frumos este o artă, a vinde astfel încât clienții să se întoarcă înapoi și să te recomande, este o măiestrie, pentru care se face școală bună. Totodată, unora nu le reușește măcar să vândă. De ce? Care sunt greșelile comise de aceștia? Având scopul ca să te facem…

Mai mult

De ce produsul tău nu se vinde?

A vinde un produs sau un serviciu pe care îl dezvolți cu pasiune și în calitatea căruia ești foarte convins pare a fi, adesea, cel mai simplu lucru. De ce nu ar cumpăra publicul tău țintă un produs sau serviciu atât de bun?!   Răspunsuri la această întrebare pot fi…

Mai mult

Cea mai bănoasă meserie! O poți deprinde în două zile

Vrem mai mulți bani! Îi vrem astăzi, acum, pentru a ne satisface nevoile, pentru a trăi mai bine, pentru a ne îndeplini visele.   Ați spune că nu în bani este fericirea? Da! Fericirea e în visele noastre pe care reușim să le îndeplinim. Faptul că ne-am plafonat visele nu…

Mai mult

Ce e în departamentul tău de vânzări. Planul simplificat al unui AUDIT

Ai un produs genial dar nu se vinde. - Oamenii nu au bani. - Cererea e mică. - Este un produs de interes redus, doar pentru un grup anume de oameni. Mai găsiți scuze? Dar să vedeți ce se întâmplă în realitate ați încercat? Algoritmul unui audit vă ajută să…

Mai mult

Haosul din departamentele de vânzări. O situație din viața reală

Piața este nelimitată!   Cine încă crede, ca în afacerea pe care o are, piața este limitată, s-ar putea să creadă altfel după ce a fost prezent la workshopul susținut de Alina Andriuță, cofondator Angry Business. Discuțiile s-au axat despre haosul în departamentul de vânzări. Ce înseamnă haos?! Ai putea…

Mai mult

Alexandru Bordea, despre greșelile și secretele ascunse ale unui vânzător

Alexandru Bordea este fondator al companie Evenda, cofondator al companiei Angry Business, fondator al Clubului Oratorilor Moldova, cofondator și ex-vicepreședinte JCI Chișinău, membru și ex-președinte Top Toastmasters Club, Mentor speakeri TEDx Chișinău, președinte al Asociației Obștești PROPLUS, Trainer public speaking (10 ani experiență), certificat CNFPA România (Centrul Național de Formare Profesională a…

Mai mult

Citind asta, vei schimba modul în care privești Google AdWords

Pentru începători, Adwords reprezintă o modalitate de a plasa anunțurile lor pe o poziție cât mai sus în rezultatul căutărilor Google. Deținătorii de afaceri mereu își doresc ca site-ul lor să fie în lista primelor rezultate ale căutărilor pe acest motor de căutare, ceea ce este un lucru absolut normali,…

Mai mult

De ce vânzătorii urăsc CRM-urile

De ce vânzătorii urăsc CRM-urile? - Aceasta este o întrebare la care mulți dintre antreprenori refuză să încerce să găsească un răspuns. Ar trebui să o facă nu din cauza că nu au un motiv pentru care să se îndoiască de loialitatea vânzătorilor din compania lor, ci pentru a-și da…

Mai mult

Ce este totuși un CRM și cum îți poate ajuta compania?

Am mai vorbit despre CRM. Am făcut-o la workshop-uri, am vorbit despre CRM și aici, pe blogul Angry Business. Totuși, dacă ai deschis acest articol, înseamnă că mai ai unele întrebări despre ce înseamnă un CRM și cum acesta poate ajuta compania. În cele ce urmează vom oferi și explicații…

Mai mult

De ce Sergiu Vosolenco utilizează tehnica SPIN în vânzările din propriul magazin?

Sergiu Volosenco, un antreprenor din municipiul Bălți, este unul dintre absolveții cursului „Vânzător cu Rezultate”, susținut de Angry Business. În cadul magazinului ce îl deține în capitala de Nord a Moldovei, el vinde „Totul pentru Acoperiș”. Așa cum o facem de obicei, i-am cerut și lui un feedback la acest…

Mai mult