Cum să crești notorietatea brandului tău pe online: ghid de promovare. Partea I.

Când vine vorba de promovare, majoritatea companiilor recurg la unele și aceleași acțiuni de promovare: publicitate contextuală către landing page, optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare, crearea conturilor și grupurilor în rețelele de socializare și setarea grupului țintă. Scopul antreprenorilor este clar: creșterea vânzărilor cât mai rapid. Și cine ar spune…

Mai mult

Top 10 business bloguri care au generat câștiguri de milioane

Oamenii devin bloggeri din 3 motive: unii vor doar să-și împărtășească gândurile cu oamenii, alții își propun să vândă un anumit produs sau să-l promoveze, ceilalți încearcă să se ajute pe ei înșiși în felul acesta. Indiferent de motivul unui blog, acesta poate deveni brusc de succes și poate aduce…

Mai mult

Marketing de influență - cum îl implementezi. Partea a II-a.

În articolul precedent am vorbit despre influencer marketing, ce este și cum influencerii pot ajuta o afacere. Pasul următor este să implementezi acest tip de marketing, iar asta o faci urmând acești pași: Pasul 1: Setează obiectivele Înainte de a începe o colaborare cu un influencer, stabilește ceea ce dorești să…

Mai mult

Marketing de influență – cum îl faci să lucreze pentru tine. Partea I.

Știai că cea mai recunoscută figură din istoria marketingului de influență este Moș Crăciun? Acesta a început să apară pe posterele publicitare Coca-Cola tocmai din anul 1920. Marketingul de influență nu e ceva nou. Bineînțeles, multe s-au schimbat pe parcursul istoriei, dar esența acestui tip de marketing este încă aceeași:…

Mai mult

Top 7 „ucigași” ai conversiei pe site-ul tău

Tehnologiile avansează zilnic și comunicarea cu clienții devine mai simplă decât ne-am putut imagina vreodată. Apar tot felul de „chestii” noi, gen ferestre pop-up, apeluri directe de pe site, care odată implementate, ar trebui să aducă milioanele mult visate. Doar că nu se întâmplă așa întotdeauna. Există anumite progrese tehnologice…

Mai mult

Cum să depășești frica de promovare a brandului personal

Cercetările demonstrează că stereotipurile sociale afirmă că oamenii ar trebui să se concentreze mai mult pe promovarea altora decât pe promovarea lor personală. Dar știm, stereotipurile nu duc la multe lucruri bune. Foarte multor persoane, astăzi, antreprenori în devenire, nu le place să-și folosească contul său de Instagram sau alt…

Mai mult

Vânzările și culorile – ce au ele în comun și cum poți face bani mai mulți din această combinație

Statistica arată că în cazul a 85% dintre cumpărături, cauza principală a fost nu produsul propriu-zis, ci ambalarea sa atractivă. Totodată, publicitatea în culori este cu 26% mai efectivă decât cea alb-negru. De ce așa? Pentru că unul dintre aspectele importante ale marketing-ului este psihologia umană, care trebuie luată în…

Mai mult

10 studii diferite – 1 singură concluzie: Iată cât de des trebuie să postezi pe rețelele sociale

Frecvența postărilor pe rețelele sociale este un subiect asupra căruia, până acum, experții în marketing nu cădeau de comun acord. Un studiu zice că e bine să postezi de 3 ori pe zi, altul îți va sugera magica cifră de 7 postări zilnice, iar al treilea – o dată la…

Mai mult

Cum a devenit Coca-Cola o legendă – 7 lecții de marketing de memorat și aplicat

Coca-Cola este mai mult decât doar o băutură răcoritoare. Este un exemplu despre cum marketingul corect face minuni pentru o companie, a cărui produs nu este exact cel mai sănătos și util din lume.  Tu, ca antreprenor, expert în marketing sau persoană interesată de promovarea corectă și eficientă a unui…

Mai mult

4 (in)acțiuni care dăunează afacerii tale online mai mult decât ai crede

Prezența online este obligatorie astăzi în mediul de afaceri. Cu siguranță, ai auzit de multe ori fraza „Dacă nu exiști online, nu exiști deloc.” Un site bine gândit, pagini pe rețelele sociale, comunicare strânsă cu publicul – toate astea contribuie la succesul unei afaceri. Sau la insuccesul ei… Da, uneori…

Mai mult