Marketing de influență – cum îl faci să lucreze pentru tine. Partea I.

Știai că cea mai recunoscută figură din istoria marketingului de influență este Moș Crăciun? Acesta a început să apară pe posterele publicitare Coca-Cola tocmai din anul 1920. Marketingul de influență nu e ceva nou. Bineînțeles, multe s-au schimbat pe parcursul istoriei, dar esența acestui tip de marketing este încă aceeași:…

Mai mult

Top 7 „ucigași” ai conversiei pe site-ul tău

Tehnologiile avansează zilnic și comunicarea cu clienții devine mai simplă decât ne-am putut imagina vreodată. Apar tot felul de „chestii” noi, gen ferestre pop-up, apeluri directe de pe site, care odată implementate, ar trebui să aducă milioanele mult visate. Doar că nu se întâmplă așa întotdeauna. Există anumite progrese tehnologice…

Mai mult

Cum să depășești frica de promovare a brandului personal

Cercetările demonstrează că stereotipurile sociale afirmă că oamenii ar trebui să se concentreze mai mult pe promovarea altora decât pe promovarea lor personală. Dar știm, stereotipurile nu duc la multe lucruri bune. Foarte multor persoane, astăzi, antreprenori în devenire, nu le place să-și folosească contul său de Instagram sau alt…

Mai mult

Vânzările și culorile – ce au ele în comun și cum poți face bani mai mulți din această combinație

Statistica arată că în cazul a 85% dintre cumpărături, cauza principală a fost nu produsul propriu-zis, ci ambalarea sa atractivă. Totodată, publicitatea în culori este cu 26% mai efectivă decât cea alb-negru. De ce așa? Pentru că unul dintre aspectele importante ale marketing-ului este psihologia umană, care trebuie luată în…

Mai mult

10 studii diferite – 1 singură concluzie: Iată cât de des trebuie să postezi pe rețelele sociale

Frecvența postărilor pe rețelele sociale este un subiect asupra căruia, până acum, experții în marketing nu cădeau de comun acord. Un studiu zice că e bine să postezi de 3 ori pe zi, altul îți va sugera magica cifră de 7 postări zilnice, iar al treilea – o dată la…

Mai mult

Cum a devenit Coca-Cola o legendă – 7 lecții de marketing de memorat și aplicat

Coca-Cola este mai mult decât doar o băutură răcoritoare. Este un exemplu despre cum marketingul corect face minuni pentru o companie, a cărui produs nu este exact cel mai sănătos și util din lume.  Tu, ca antreprenor, expert în marketing sau persoană interesată de promovarea corectă și eficientă a unui…

Mai mult

4 (in)acțiuni care dăunează afacerii tale online mai mult decât ai crede

Prezența online este obligatorie astăzi în mediul de afaceri. Cu siguranță, ai auzit de multe ori fraza „Dacă nu exiști online, nu exiști deloc.” Un site bine gândit, pagini pe rețelele sociale, comunicare strânsă cu publicul – toate astea contribuie la succesul unei afaceri. Sau la insuccesul ei… Da, uneori…

Mai mult

De ce business-ul tău are nevoie de copywriting profesionist

Zilnic, în toată lumea, se publică și transmit gigabaiți de informație, iar cea mai mare pondere o au textele. Textele sunt scrise de copywriteri profesioniști. Sau, cel puțin, așa ar trebui să fie. Asta, deoarece anume totalitatea de cuvinte care reprezintă companiile, produsele, serviciile, persoanele publice, ideile în fața publicului…

Mai mult

Vrei mai mulți vizitatori pe site-ul tău? Iată 5 sfaturi despre cum să îi atragi!

Ce trafic are site-ul tău? Ai verificat vreodată? Poate că ai site, dar nu prea ai trafic pe el. Sau, nu ai un website încă, dar planifici să îl creezi și îți faci griji că nu vor veni destui vizitatori în oficiul tău online. Numărul de vizitatori pe un site…

Mai mult

Top 3 sfaturi de promovare a afacerilor pentru anul 2018

Orice afacere are nevoie de mai mulți clienți. Mai mulți clienți – mai multe vânzări – mai mare profit. Pentru ca cineva să devină client al afacerii tale, este nevoie ca el să afle despre existența acesteia. Iar aici este nevoie de marketing. Marketingul nu mai este ce era acum…

Mai mult