Ghid pentru proprietarii de afaceri și manageri: Relația cu angajații ambițioși

Angajații cu ambiții – mult doriți, dar uneori și priviți ca o amenințare. Mulți antreprenori îi evită, căci nu le cunosc potențialul, iar alții le omoară motivația cu task-uri plictisitoare. Despre cine sunt angajații ambițioși, cum să-i tratezi și la ce să fii atent, află în continuare. Ambiții sănătoase sau…

Mai mult

3 principii de fier de la companiile de top

Companiile de top înțeleg că se confruntă cu un mediu incert și nu pot controla sau prevedea cu exactitate multe evenimente semnificative. Pe de altă parte, ele nu permit forțelor externe, necontrolate sau unui eveniment să determine rezultatul activității lor - își asumă pe deplin responsabilitatea pentru soarta lor. Aceste…

Mai mult

Principala calitate a unui lider este energia, nu inteligența

Mulți lideri din întreaga lume, atât în ​​sectorul public, cât și în cel privat, încă cred că IQ-ul lor ridicat este baza succesului lor. Ei cred că activitatea de succes este imposibilă fără capacitatea de a raționaliza, analiza, calcula și reflecta. Dar ei greșesc profund! O persoană inteligentă nu este…

Mai mult

10 întrebări pe care să ți le pui înainte de a începe o afacere cu un prieten

Prietenia și afacerile sunt două relații atât de diferite încât lipsa de experiență și de încredere te poate „ajuta” să le pierzi pe ambele în aceeași clipă. Cum să înțelegi dacă o afacere cu un prieten va avea succes, fără jurăminte și strângeri de mână? Răspunsul îl găsești citind articolul…

Mai mult

Multitasker-ii sunt răi la multitasking: 14 efecte devastatoare ale multitasking-ului

Progresele sunt bune, dar nimeni nu se gândește și la dezavantajele din culisele acestora. Astfel, dezvoltarea tehnologiilor informaționale a făcut posibil multitasking-ul, iar acesta, la rândul său, duce la afectări cerebrale, scăderea coeficientului intelectual și chiar... moarte. În articolul de astăzi dezvăluim 14 efecte negative pe care trebuie să le cunoască…

Mai mult

Dicționarul Angry Business

Angry Business mereu promovează cititul și îmbogățirea vocabularului. Așa că în articolul de astăzi venim cu câteva noțiuni pe larg răspândite în domeniul afacerilor care ți-ar putea fi de folos. Am selectat cei mai folosiți 33 de termeni de afaceri și tehnologie, pe care toți cei din domeniu trebuie să-i…

Mai mult

Ok, Google, care e secretul productivității?

Google este cunoscut pentru abordarea sa inovatoare de organizare a unui flux mare de lucru. Lor le pasă de dezvoltarea angajaților și fac totul pentru a-și îmbunătăți productivitatea. Managementul timpului este una dintre componentele succesului lor. Și, ca tot ce este genial, sistemul lor este foarte simplu. Astăzi vei afla…

Mai mult

4 instrumente care fac viața antreprenorului mai ușoară

„Vreau să lucrez pentru mine!” Astfel de gânduri apar la fiecare al doilea rezident al țării noastre. Fiecare al zecelea - începe propria sa afacere. În ultimii ani, deschiderea unei afaceri pare a fi mai ușoară decât angajarea în cadrul unei companii mari. Mai ales că există un număr considerabil…

Mai mult

Și Șefii fac greșeli, mai ales cei tineri

Ești un director începător? Iată ce greșeli ar fi bine să eviți: „Proaspeții” directori, antreprenori și manageri întâmpină multe dificultăți și fac greșeli din cauza lipsei de experiență managerială. În timp ce creșterea companiei necesită tot mai multe competențe și strategii, acesta „are grija” să controleze fiecare „respirație” și învață…

Mai mult

Ești lenos și lipsit de motivație? Șeful e de vină!

Dintotdeauna conducerea are nevoie de rezultate, iar angajații se plâng între ei de salarii mici și regim strict și sever. Iar dacă analizăm atent acest lucru, ajungem la concluzia că șefii și directorii înșiși sunt adesea vinovați de lene, slăbiciune și rezultate inutile ale angajaților. De ce? Mai jos vei…

Mai mult