DRIVE-UP GRATUIT: Concret și la temă despre lansarea și dezvoltarea afacerii

De mâine – posibil cea mai utilizată expresie de cei cu idei geniale de afaceri, dar care așa și nu au lansat una. „De mâine mă voi interesa despre ce și cum trebuie să fac. De mâine îmi caut parteneri. De mâine îmi formez echipa.”   Totul se întâmplă de…

Mai mult

Ia-ți lista de acțiuni care aduc rezultate pentru afacerea ta

  Pentru a obține rezultate trebuie să întreprinzi ceva, să acționezi, să-ți cumperi cel puțin un bilet la loterie.   Pentru a aduce rezultatele pe care le dorești pentru afacerea ta trebuie să vii la Coaching, să creezi alături de mentori o listă de acțiuni și să le realizezi corect…

Mai mult

Experiența a peste 3000 de persoane. Ce trebuie să faci pentru a lansa o afacere

  Drive UP! Acesta este mesajul pe care comunitatea care lansează și dezvoltă afaceri, Angry Business, îl transmite celor care își doresc să pornească pe calea antreprenoriatului, să mai adauge o nișă în portofoliu și să obțină profit. Ridică-te și acționează!   Ce trebuie să faci pentru a reuși, află…

Mai mult

Cum să construiești o afacere profitabilă. Instrucțiune Pas cu Pas

Cum să construiești o afacere profitabilă și să nu faci prea multe acțiuni dăunătoare afacerii. Anume lipsa acestor cunoștințe face mulți „tineri antreprenori” (tineri din punctul de vedere al experienței în antreprenoriat) să renunțe la ideile lor geniale. Angry Business are cel puțin două soluții pentru ei - Coaching-urile și…

Mai mult

WORKSHOP GRATUIT: Cum să alegi și să testezi o nișă de business

Alegerea unei nișe de business nu este suficientă. Mai trebuie să și cunoaștem cum să o testăm. Cum să calculăm dacă ea va fi rentabilă sau nu pentru noi? Dacă merită să ne avântăm în acea afacere? La aceste întrebări a răspuns cofondatorul Angry Business Alexandru Bordea în cadrul unui…

Mai mult

Știi ce poți face mai bine?! Ăsta e domeniul tău! Dacă nu, răspunde la aceste întrebări

Cu cât  mai multă experiență ai într-o anumită industrie, cu atât mai mult cunoști despre produse, servicii, concurență, parteneri, canale de distribuție, consumatori și oportunități.  Cu cât mai puțin cunoști despre industria în care dorești să-ți lansezi o afacere, cu atât mai mult vei avea de călcat pe greble și…

Mai mult

Cinci afaceri pe care le poți începe la domiciliu, cu bani puțini

De obicei, funcţionarea unei afaceri are nevoie de spaţii de producţie, birouri, angajaţi, utilaje, maşini de serviciu şi fonduri consistente pentru a susţine activitatea în primele luni. Dar atenție - așa este „de obicei”, nu „permanent”. În afacerile pe care vi le propunem în continuare - nu aveți nevoie de…

Mai mult

O privire tridimensională asupra nişei tale. Frecvenţa tranzacţiei

După cum ştim deja, în alegerea nişei de business trebuie să ţinem cont în primul rând de raţiune, unul dintre crieriile cheie fiind tranzacţia. Să ne amintim din articolele precedente: Tranzacţia reprezintă momentul achitării de către client a serviciului sau produsului pe care îl achiziţionează. De fiecare dată când faci…

Mai mult

O privire tridimensională asupra nişei tale. Ciclul trazacţiei

În căutarea răspunsului la întrebarea “Ce să vând?” avem tendinţa să acordăm atenţie nişelor care ne apar cel mai des în faţa ochilor, viselor pe care le-am avut de-o viaţă sau businessurilor pe care le deţin părinţii, cumetrii ori cel mai bun prieten. Nu că ar fi o tactică interzisă,…

Mai mult

O privire tridimensională asupra nişei tale. Costul tranzacţiei

Decizia de a începe o afacere este de cele mai multe ori urmată de dilema domeniului în care ne-am dori să ne lansăm şi după regulile căruia am fi gata să jucăm în următorii X ani. În căutarea răspunsului la întrebarea “Ce să vând?” avem tendinţa să acordăm atenţie nişelor…

Mai mult