Psihologia vânzărilor – triggerele care fac oamenii să cumpere

Experții în marketing susțin că psihologia umană este foarte previzibilă și se supune ușor manipulărilor. Evident, puțini sunt cei care recunosc asta deschis, dar tehnicile predate în traininguri vorbesc de la sine în acest sens și nu lasă loc de alte interpretări. De fapt, psihicul omului este foarte complex și necesită…

Mai mult

Holocrația – moartea managementului tradițional?

Holocrația – un termen nou pentru Moldova, dar testat deja și aplicat cu succes de companii vestite precum Medium, Airbnb, Valve și Precious Nutrition. Unii experți susțin că noul concept de management va face sistemul tradițional de funcționare a unei afaceri să dispară. Să fie adevărat sau nu – doar…

Mai mult

Și oamenii de afaceri plâng câteodată – antreprenorii de succes și eșecurile lor

Dacă ești un antreprenor la început de drum sau abia urmează să te lansezi în afaceri, acest articol, la sigur, îți va oferi o doză bună de optimism. Pentru că azi vorbim despre 7 dintre cei mai notorii oameni de afaceri din lume și eșecurile suferite de ei, până au…

Mai mult

Cum a devenit Coca-Cola o legendă – 7 lecții de marketing de memorat și aplicat

Coca-Cola este mai mult decât doar o băutură răcoritoare. Este un exemplu despre cum marketingul corect face minuni pentru o companie, a cărui produs nu este exact cel mai sănătos și util din lume.  Tu, ca antreprenor, expert în marketing sau persoană interesată de promovarea corectă și eficientă a unui…

Mai mult

Învață de la Elon Musk – cele 7 reguli de succes ale miliardarului

Știi de Elon Musk, da? Fondatorul și CEO SpaceX, co-fondatorul și CEO Tesla și Neuralink și ocupant permanent al pozițiilor de frunte în topurile Forbes a celor mai influienți și bogați oameni ai planetei a pornit în viață ca un băiat simplu, fără a avea circumstanțe mai favorabile decât alții…

Mai mult

4 motive de ce business-ul nu merge

„De ce la alții business-ul merge, iar la mine nu?” Îți sună cunoscută această întrebare? Marea majoritate a antreprenorilor își dau această întrebare zilnic. Pasiune există, dorință de a crește afacerea există, dezvoltare și succes – nu prea. Noi am făcut un top al cauzelor principale ce stau în calea…

Mai mult

Partenerul în afaceri – cum îl alegi ca să nu regreți mai târziu

Cine este un partener de business mai bun – un prieten/membru de familie în care ai încredere sau o persoană străină, de care nu te leagă nimic, dar are un CV impresionant? Istorii de succes și istorii de groază vin din ambele tipuri de parteneriat. Exact ca în cazul unei…

Mai mult

Clientul NU are întotdeauna dreptate și iată de ce

Ai citit corect titlul – nu este nici o greșeală. Clientul nu are întotdeauna dreptate și curând vei afla de ce. Știi care este istoria din spatele așa-numitului principiu în relațiile cu clienții? Harry Gordon Selfridge, fondatorul rețelei de magazine de lux Selfridge din Londra, a venit cu această propoziție…

Mai mult

De la Tată la Fiică: Cum se dezvoltă afacerea cu bijuterii a Irinei Caracuian

Irina Caracuian este fiica care a preluat și dezvoltă în continuare afacerea tatălui ei. Aridanex – Com este o companie care comercializează bijuterii cu amănuntul și prestează servicii de personalizare pentru o gamă largă de obiecte prin tehnica de gravură.    “Activitatea a fost preluată de la tatăl meu - gravură…

Mai mult

10 filme despre business, marketing și vânzări care te vor face să privești afacerile altfel

Mulți dintre antreprenorii în plină activitate sau cei care abia cochetează cu această idee au prea puțin timp sau deloc pentru a privi filme și seriale. Ei citesc cărți de autodezvoltare, merg la traininguri, muncesc din greu – și toate astea sunt de apreciat. Uneori, însă, ne putem permite (și…

Mai mult