Vânzările trebuie să satisfacă nu doar nevoile fizice, dar și pe cele sociale

Magazinele cu discount din SUA, cum ar fi Target, Macy's și J.C. Penney, în ultimii ani, au încercat diverse strategii pentru a atrage clienții și pentru a stimula vânzările. Principalul instrument al arsenalului competitiv este de a oferi cel mai bun preț, deoarece clienții sunt motivați să caute diferite reduceri…

Mai mult

Inga Gojan: „La acest curs am înțeles că schimbările sunt normale, iar eșecurile ne învață”.

Ne mândrim enorm atunci când vin la curs oameni care nu se tem să învestească în propriile vise sau hobby-uri, așa cum a făcut Inga Gojan - fondatoarea salonului de frumusețe „La Fleur”. Apoi ne bucurăm să împărtășim experiența lor și să-i avem drept exemplu, că se poate. În interviul…

Mai mult

10+4 idei de afaceri mici, dar cu cele mai mari profituri

Știi vorba ceea „mici, dar voinici”? Iată că se poate atribui și afacerilor. Profiturile pot fi crescute în aproape orice tip de business, mai ales când este vorba de vânzarea produselor de marcă, a designerilor notorii și a altor elemente care pretind exclusivitate. Dar azi vorbim de altfel de produse.…

Mai mult

Sorina Sofia Iavorschi „Coaching-ul m-a ajutat să cresc vânzările cu 24% comparativ cu anul precedent.”

Sorina Sofia este una din puținele moldovence care, chiar dacă a plecat din țara în care s-a născut, nu a uitat să viseze. Ba mai mult, a făcut din vis o afacere. Vedeți mai jos despre ce afacere de vis este vorba și în ce țară a fost realizată. A.B.:…

Mai mult

Dacă nu poți schimba un angajat, înlocuiește-l

Formarea personalului este o investiție profitabilă. Companiile de succes au înțeles demult acest lucru. Dar sunt cazuri când aceasta nu funcționează și este mai ușor să concediezi și să înlocuiești un angajat decât să îl înveți. Află mai jos când investițiile în educația personalului sunt justificate și când – nu.…

Mai mult

5 lecții de afaceri de la fondatorul renumitului brand Zara - Amancio Ortega

Lipsa banilor este o motivație puternică pentru a crea o afacere, a crește mai mult și a păși mai sus. Descoperă 5 lecții de afaceri ale lui Amancio Ortega și vezi în continuare cum poți ajunge fondatorul celui mai mare grup de companii de pe piața fashion, pornind de zero.…

Mai mult

Vrei să devii mai bun și mai eficient? Prinde 7 strategii cu rezultat sigur

Dezvoltarea continuă este prerogativa succesului. O știi și tu, o știe și Elon Musk, o știu toți. Problema e că nu toți o fac. Dar, odată ce realizezi că stagnarea este degradare, o să fii mai dornic să lucrezi asupra ta. Iar pentru acel moment, găsește câteva sfaturi practice prin…

Mai mult

7 lucruri pe care trebuie să le cunoască toți start-uperii despre logo

Vrei să-ți lansezi afacerea, dar logo-ul încă nu este gata? Iată 5 momente importante pe care trebuie să le iei în considerare înainte ca acest „simbol” să fie plasat peste tot. Logo-ul este unul dintre principalele elemente ale imaginii unei afaceri, după care aceasta poate fi identificată de către publicul…

Mai mult

Lenea, curiozitatea și alte calități umane care pot și trebuie să fie folosite de vânzători

În ciuda diferențelor dintre oameni, majoritatea acționează și gândesc la fel atunci când vine vorba de cumpărături. Vânzătorii de succes și experții în marketing au aflat secretele comportamentului uman și au identificat trigger-ele potrivite pentru a determina clienții să acționeze. Iată 5 dintre aceste secrete și cum să le folosești…

Mai mult

Steve Jobs și cele 9 tehnici manipulative care ajută orice lider

Steve Jobs - creatorul companiilor de top Apple și Pixar - a ajuns acolo sus datorită capacității de a-și crea propria realitate: el a știut să convingă oamenii că opiniile sale erau singurele adevărate. Care era secretul lui Jobs? Pe lângă multe altele, el știa să aplice anumite tactici care…

Mai mult